아빈 피그미(Avin Pygmy)들은 2022년 3월에 출시된 종입니다.

설명 문구[]

[]

"This tiny white egg shakes sometimes." (이 작고 하얀 알은 때때로 흔들리네요.)

해츨링[]

"Aww... It’s a cute baby dragon. It’s very noisy" (어머나…귀여운 아기 드래곤이에요. 매우 시끄럽군요.)

성숙한 해츨링[]

"And look! It has grown feathers! It must be close to maturing." (그리고 보세요! 깃털이 자랐어요! 어른이 될 때가 가까워지고 있나봐요.)

성룡[]

"Avin Pygmies are known for being both numerous and highly adaptable. These omnivorous and opportunistic pygmies have been found in every habitat and usually live in large colonies. They can typically be heard before they’re seen; humans and dragons alike generally consider Avin Pygmies a nuisance because of their loud, screechy calls. With few defenses, Avin Pygmies will simply take flight and try to escape in any direction as fast as they can when threatened."

(아빈 피그미들은 수가 많고 적응력이 높기로 유명합니다. 이 잡식성에 기회주의적인 피그미들은 모든 서식지에서 말견되며 보통 대규모 군락을 이루어 살아갑니다. 이들은 일반적으로 보이기 전에 소리를 들을 수 있습니다. 인간과 용들은 모두 대개 아빈 피그미들을 특유의 시끄럽고 날카로운 울음 소리 때문에 골칫거리로 취급합니다. 방어 수단이 얼마 없기에 아빈 피그미들은 위협받으면 그저 날아가버리며 최대한 빨리 어느 방향으로든 도망치려고 합니다.)

드래곤 백과[]

해츨링 습성[]

성룡의 습성[]

서식지[]

식성[]