미스트라 드래곤(Mistra Dragon)은 2020년 9월에 출시된 종으로 날개가 반투명한 도트라서 뒤의 배경화면이 비친다는 특징이 있습니다.

설명 문구[]

[]

"You hear a soft melody as you approach this egg." (당신은 이 알에서부터 흘러나오는 부드러운 선율이 들립니다.)

해츨링[]

"Aww... It’s a cute baby dragon. It loves to sing from high tree branches." (어머나…귀여운 아기 드래곤이에요. 높은 나뭇가지에서 노래부르길 좋아하네요.)

성숙한 해츨링[]

성룡[]

"Found along the coast and in nests high above the ground, Mistra Dragons are respected for their gentle nature. They are known to adopt any abandoned eggs or hatchlings that they find and raise them as their own, singing softly to lull their young into a deep sleep. As a result of their close relationships with their families, Mistra Dragons tend to live in large, close groups. They use their large numbers to their advantage for many things, including putting on shows (of sorts) and frightening predators away from their nests."

(해변가와 지면으로부터 높이 떨어진 둥지를 따라 찾을 수 있는 미스트라 드래곤들은 특유의 온화한 성향으로 존경받았습니다. 어떤 버려진 알이나 자신들이 찾은 해츨링이든 입양하기로 유명해서 자기 자식처럼 키워, 제 새끼가 곤히 잠에 들도록 진정시키고자 부드러운 노래를 불러줍니다. 이들의 긴밀한 가족 관계의 결과로, 미스트라 드래곤들은 대규모의 밀접한 집단으로 살아가는 경향이 있습니다. 그들은 자기들의 많은 수를, (모종의) 과시와 둥지로부터 포식자들을 겁주어 쫓아내는 것까지 포함해 다양한 데서 이점으로 이용합니다.)

도트[]

알이 깨지는 부위가 다른 알들에 비해 보다 측면에서부터 부서져나간다는 특징이 있습니다.

0단계
1단계
2단계
3단계
4단계
5단계
죽음
Mistra egg
Mistra crack 1
Mistra crack 2
Mistra crack 3
Mistra crack 4
Mistra crack 5
Mistra dead egg

드래곤 백과[]

해츨링 습성[]

성룡의 습성[]

서식지[]

식성[]